keskiviikko 28. toukokuuta 2014

We were ready to die for our king!

Ette arvakkaa kuinka kauhee himo mulla on muuttaa omilleni! Mä oon melkein koko päivän katellut tässä erilaisia kämppiä täältä mun alueelta sekä Riihimäen alueelta.

Mä vaan toivon, että saisin edes jostakin töitä koska haluan kovasti päästä muuttamaan ja sisustamaan omaa kotia omanlaiseks. Onneks sentään mun hyvä kaveri Helppounohtaa on auttanut mua ja ollaan sen kanssa katottu yhdessä kämppiä Riihimäen alueelta.

Sisustaminen on vaan nii kivaa ja saa tehdä omanlaisen sisustuksen mistä itse tykkää + omanlaisia tavaroita saa laittaa ihan minne tahtoo. Itse ainakin tykkään paljon kosmetiikasta, kynttilöistä sekä kaikista kivoista koriste esineistä, niin niitä varmasti tulee näkymään mun kämpässä.

Tuoksukynttilät ne vasta ihania onkin, koska niistä tulee sellainen ihanan tuoksu ja ostaa vaikkapa vanilijan tuoksuisen kynttilän, niin kyllä sitten tuoksuu hyvältä.

Sitten mä tykkään kanssa saada parisängyn ja lakanoina olisi tietenkin Vallilan kelohonka, joka musta on aivan todella ihanaa lakanasarjaa! Onneks mä sentään omistan niiltä pari lakanasarjaa, niin saan sitten laitettua omaan peittoon sekä tyynyyn.

Haluaisin toki myös saada Vallilan kelohonkka mattosarjaa tai sitten verhosarjaa, pitääpä siis käydä ostamassa tai pyytää lahjaksi. Harmi vaan, että vallilan kelohonka sarja on hieman kallista, niin siihen pitää sitten varata jonkun verran rahaa, jos haluaa hankkia sitä sarjaa itselleen.

Iittalalla on taikasarjaa punainen  ja mustavalkoinen astiasarjasto ihanaa. Mä olen onneks saanut lahjaksi tuota punasta astiasarjan mukeja, mutta olisi myös kiva saada muutakin kuin mukeja.

Omistan Iittalan tavallista mustaa astiasarjaa, koska mun äiti oli ihana ja hankki mulle synttärilahjaksi syviä lautasia sekä tavallisia lautasia samassa paketissa. Aattelin myös, jos hankkisin kans muitakin värejä kuin pelkkää mustaa väriä, koska tulisha se astiasto aika tylsäks, jos olisi samaa sarjaa melkein kaikki eikä yhtään mitään muuta väriä.

Tästä nyt tuli tälläinen asuntohaaveilu postaus, mutta toivottavasti teitä ei haittaa.

Kelohonka sarja

Iittalan taika sarja

Iittalan teema sarja
Tuoksukynttilät

Riihimäeltä vuokra-asuntoja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti