keskiviikko 28. toukokuuta 2014

My life is automatic.

Moikka!

Haluaisin kovasti mennä lenkille, mutta enpä voikkaan mennä. Koska ulkona sataa vettä ja kaikkialla on märkää ja liukasta. Yleensä nimittäin tykkään käydä metsässä lenkkeilemässä, onneks meillä on sentään hyvät lenkkeily mahdollisuudet tässä mun kodin lähellä.

Ulkona on myös ihanan vihreän näköistä ja musta on nyt tässä parin päivän sisällä kauheen oudolta, kun koulu loppui kokonaan, eikä tarvitse syksyllä enää mennä takaisin opiskelemaan. Kesä on vaan parasta aikaa, kun silloin saa nauttia auringonpaisteesta sekä olla ulkona lämpimässä.

Tällä hetkellä katselen MTV'tä ja sieltä tulee Catfish ohjelma, mutta mä oon nähnyt tän jakson joka sieltä tulee. Se on kyllä ärsyttävää, kun ne näyttää samoja jaksoja sieltä ja eikä tuu mitään uusia jaksoja ohjelmista. Mutta onneks sentään nyt kesällä tulee taas uusia ohjelmia, joita voisi taas alkaa seuraamaan.

Matkustaminen on myös kesällä kivaa, mutta se on vaan kallista. Sitten pitää maksaa hirmuset hinnat lipuista, jos haluaa vaikkapa mennä Riihimäelle. Normaalisti mun junalippu maksoi sinne 21,60e, mutta nyt on hieman kallistuneet hinnat.

Kait se varmaan johtuu siitä, että nyt on kesä sekä ihmisiä matkustaa paljon ja haluaa mennä A paikasta B paikkaan. Mutta on se kyllä tyhmää, jos opiskelija joutuu maksamaan hirmuisen hinnan menosta jonnekkin haluaamansa paikkaan. Aina ei vaan mahda minkään sille, jos ei ole rahaa matkustaa johonkin.

Ainiin unohdin myös kertoa tossa viimeisimmässä postauksessa, että valmistuin lastenohjaajaksi. Eli oon nyt sit ammatiltani lastenohjaaja ja olen ylpeä itsestäni, että sain itselleni ammatin ja jaksoin käydä koulun tunnollisesti loppuun saakka.

Vaikka välillä olikin hankalaa koulussa, niin silti kävin tunnollisesti tunneilla. Joskus vaan ahdisti olla tunnilla tai koulussa niin kävin silti ja koulun jälkeen sain olla kavereitteni kanssa.

Nyt vaan oottelen, että jos tulis soitto töihin ja löytyis töitä myös omalta alalta. Mulla on nimittäin kauhea himo muuttaa omilleni, sekä halua saada työkokemusta ja se on inhottavaa aina lukea sähköpostista, että sinua ei ole valittu ja kiitos mielenkiinnosta meitä kohtaan.

Valmistujaisruusut sekä ulkona on ihanan vihreätä

Catfish ohjelma
Junaliput

Valmistunut lastenohjaaja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti