tiistai 27. toukokuuta 2014

Hey honey, don't care what's your name is!

Innostuin nyt kirjoittamaan toisen postauksen tähän perään, koska taustalla tietenkin soi Poisonblack ja toi otsikko on niiden yhdestä biisistä, joka on muuten todella hyvä!

Mulla on nyt siis ensi kuussa tiedossa taas kerran Tuska festari, joka on muuten paras metalli festari ja paras festari näin kesällä!

Sinne on tulossa monia hyviä bändejä esiintymään, esimerkiksi: Poisonblack, Children Of Bodom, Dimmu Borgir, STONE, INSOMNIUM ja monia muita hyviä metalli bändejä. Yllätyin kanssa siitä, että tänä vuonna sinne tulee Stand uppia, jota ei ole ollut aikaisempina vuosina.

Mun seurana sinne lähtee mun yks hyvä kaveri sekä mun poikaystävä, me kaikki ollaan ostettu sinne 3päivän lipun. Ei Tuskaa olis ilman 3päivää, onneks on sentään keksitty tollanen systeemi ja siihen lisäks sellanen, että saadaan ranneke ja sillä pääsee sisälle sekä ulkopuolelle.

Kaikkina vuosina mitä mä nyt oon ollu siellä, niin ollut aivan mahtavat järjestelyt ja hyvän paikan on kanssa valinnu, vaikka omia juomia ei saakkaan viedä sinne. Mutta muuten kyllä nuo on onnistuneet hyvin lavojen, ruokapaikkojen suhteen ja jne.

Tuskassa on myös parasta se itse muiden ihmisten läsnä olo, se kuinka jokainen vaikuttaa siihen ilmapiiriin niin siitä saadaan aivan mahtava festari aikaseks! Sen mä olen siellä huomannut, että kenenkään ei tarvitse siellä esittää yhtikäs mitään, saat olla vain oma ittes näkönen ja kukaan ei välitä, että miltä näytät tai kuulostat vaikkapa kännissä.

Siellä vaan mä tunnen itseni omaks iteks, kun saa olla saman henkisten ihmisten kanssa ja olla kuuntelemassa mahtavaa musiikkia. Jokainen saa olla oma itsensä sellaisena kuin on ja se on musta hieno asia, että kukaan ei tuu haukkumaan ollenkaan ulkonäön takia tai musiikkimaun takia. Siellä saat vaan olla vapaasti mitä ikinä haluatkaan ja nauttia hyvästä festarista.

Ilman mun parhaan ystävän, entisen opettajan, poikaystävän, siskon ja monien muitten ansiosta, mä en olis näin sosiaalinen tai näyttäisi omalta itseltäni Tuskassa.

Multa se toki tarvitsee hirmusesti tukea sekä rohkeutta tuomaan itseäni esiin omana itsenäni, koska mä olen ollut 4-luokasta amiksen 2luokkaan saakka koulukiusattu. Se ei ole siis mulle mitään todella helppoa näyttää siltä mitä mä haluan olla ja minkälainen mä olen pukeutumistyyliltäni.

Mutta sitten, kun saan tukea ja rohkeutta niin silloin mä osaan näyttää sen muille, että kuka mä olen ja mistä mä pidän. Mä en tosin itse vielä uskalla, mutta mä yritän koko ajan yrittää enemmän ja enemmän näyttää siltä, että mikä mä oon ja miksi mä olen sen näköinen.

Lopuksi laittelen teille kuvia, että miltä olen näyttänyt Tuskassa ja minkälaista Tuskassa on.

Eka päivä Tuskassa 2013

Toka päivä Tuskassa 2013

Kolmas päivä Tuskassa 2013

Moshpit 2012

Insomniumin rumpali ja minä Tuska 2012

Sabatonin rumpali Tuska 2012

Wintersunin rumpali Tuska 2013


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti